Forum d'Informàtica del IES Bellaguarda
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentació al fòrum.

+18
zurimico
raulmarquez
lauralidóngrau
juanjogranadosmedina
fernandoanton
mariiaaantón
mireiajuan
ainhoasaez
aurorasuch
Danilopez
paulallopis
luciagallego
Bibisha Regmi
Jaumecliment
albertorostoll(NoVa)
paulaponsoda
martaverdu
Admin
22 participantes
Admin
Admin
Admin
https://iesbellaguarda.activo.mx

Presentació al fòrum. Empty Presentació al fòrum.

Dt Maig 15, 2018 12:00 am
Benvingut al fòrum. El primer pas que has de fer es presentar-te en aquest fil. Fixat en el següent exemple:
Hola. El meu nom és Nicolau i sóc professor de 2 de la ESO del IES Bellaguarda.

També has d'afegir una redacció sobre (triar almenys una):

• Una anècdota o moment divertit de la teua vida.
  • Les teues aficcions.
  • Explica la ciutat on vius
  • Un viatge que has fet

Prova a utilitzar els botons que hi ha a la barra de ferramentes quan estas escrivint un post. Si tens algun dubte pregunta a un company que tingues al costat (no alçar-se de la cadira!) o al teu professor.
martaverdu
martaverdu

Presentació al fòrum. Empty Re: Presentació al fòrum.

Dt Maig 15, 2018 10:12 am
¡Hola! Buenos días. Soy Marta Verdú de 2ºESO D y tengo 13 años. Mi cumpleaños es un  tal 31 de mayo.<3
Mis aficiones son: leer (libros normales y mangas), ver anime y lo que más hago, escuchar música. I love you Suelo leer libros de romance y fantasía, los generos de anime más frecuentes en mi ordenador son shojo. study Like a Star @ heaven
Un viaje que hice fue... a Madrid, el mes pasado. El cual fuimos 2º y 3º de la ESO. ¡Nos lo pasamos genial! Y conocimos muchas cosas, fuimos a museos... king

Editat per darrera vegada per martaverdu el Dt Maig 15, 2018 10:39 am, editat 2 cops en total
paulaponsoda
paulaponsoda

Dt Maig 15, 2018 10:17 am
hola, hem dic Paula Ponsoda i tinc 13 anys. El meu aniversari és el 03/11. M'agrada veure series i algun anime de volta en quant. M'encanta jugar a la nintendo (sobretot a zelda, a pokemon i a resident evil). També m'agraden molt les novel.les de aventures i de fantasía, son les meues preferides! em considere una persona molt simpàtica i un poc massa loca :3 I love you.  quan m'aburrisc o no sé que fer escolte la playlist del meu móbil o mire vídeos. Like a Star @ heaven

Editat per darrera vegada per paulaponsoda el Dt Maig 15, 2018 10:34 am, editat 3 cops en total
albertorostoll(NoVa)
albertorostoll(NoVa)

Dt Maig 15, 2018 10:18 am
Hola. El meu nom és Alberto pero m'agrada que em criden NoVa. Sóc alumne de 2 de la ESO E del IES Bellaguarda. Un moment divertit de la meua vida va ser quan estava canviant al meu germà i em va vomitar en el meu muscle. Les meues aficcions són jugar en un equip de Counter Strike (ReZNoX), jugar videojocs i fer HapKido. Vaig nàixer en Allariz, Galicia però als dos anys vaig emigrar ací. Un viatge que vaig fer va ser a Valencia per a jugar una partida de Counter Strike amb el meu equip bounce
També m'agrada veure vídeos en YouTube de videojocs i sèries d'acció. tongue pirat

Editat per darrera vegada per albertorostoll(NoVa) el Dt Maig 15, 2018 10:34 am, editat 1 cop en total
Jaumecliment
Jaumecliment

Presentació al fòrum. Empty presentacio

Dt Maig 15, 2018 10:21 am
Hola el meu nom és Jaume climent ripoll  sóc alumne de 2 ESO-C

l'any passat li tira un coet al bater i hem queda sense papa noel i tingue que pagar 300$.
jugue al ordinador  amb nova i també jugue a la pilota Valenciana.
visc en Altea i hem pareix un lloc molt agradable  i fester.
fa menys de dues setmanes  vaig anar de viatge a Madrid
Bibisha Regmi
Bibisha Regmi

Presentació al fòrum. Empty Presentació de Bibisha

Dt Maig 15, 2018 10:25 am
Hola
Sóc Bibisha, tinc 13 anys, vaig a 2n ESO D.
Hui vaig a dir que yo havia fet un viatge, que mai vaig olvidar, quan tenía 10 anys, jo i la meua mare havien venut a España ja que no sabiem res, ens parexia molt diferent, hi havien gent que llevaba pantalons corts i ens daba vergonya, ja que era normal... I fa sols 1 anys que jo soles he comenzat a llevar pantalons corts... Ahí era més verd que en España pero esta bé,... Ens daben patadas al cos pero en España no fan i per aixo m'agrada mes España que d'on he vingut. Bé, no vull parlar més coses de eixes tonteries,... Adéu Shocked
luciagallego

Dt Maig 15, 2018 10:28 am
Hola.El meu nom és Lucia i sóc alumna de 2 de la ESO del IES Bellaguarda.
Vaig a contar una acnédota de quan vaig ser xicoteta, estava menjant en un restaurant amb la meua família, i de repent tots estaven menjant quan el cambrer va tirar el sopar sense voler a la meua germana.I el cambrer va dir perdó. Very Happy
paulallopis

Dt Maig 15, 2018 10:30 am
Hola, soy Paula Llopis,soy alumna del 2 E del IES Bellaguarda.
Mis aficciones son escuchar musica(de cualquier tipo) y salir con mis amigos.
Una anecdota que recuerde,es que, cuando era pequeña, baje una cuesta con los patines a toda velocidad, cuando acabo la cuesta, me estampe contra un muro y un patin salió volando.

Editat per darrera vegada per paulallopis el Dt Maig 15, 2018 10:44 am, editat 1 cop en total
Danilopez
Danilopez

Presentació al fòrum. Empty Daniel López

Dt Maig 15, 2018 10:35 am
sunny Very Happy What a Face hola, me llamo Daniel López i tengo 13 años .mi cumpleaños es el 20 de noviembre (esta fecha viene vien para los regalos porque la fecha esta cerca de la del Black friday)king .me gusta jugar a videojuegos,ver youtube,jugar al fortnite,ver momos y ver series en neflix.Nací en el Pozo pero cuando nací nos fuimos a Altea,un viaje que hice fue a Madrid con el instituto,fue divertido porque nos fuimos a la Warner y estubo genial.Una cosa graciosa que me paso un dia fue: un dia estaba en mi cuarto cuando lanzo una botella que tenia al lado y se quedo encima de mi escritorio de tapon,lo gracioso es que no tenia el tapon(menos mal que no habia nada electrico) lol! tongue pirat
aurorasuch

Dt Maig 15, 2018 10:38 am
Hola  hem dic Aurora i tinc 13 anys, i vaig  a 2n  de la ESO i visc en Altea , el meu aniversari es el 30 de juliol. Like a Star @ heaven
La meua anècdota es de que de xicoteta hi havia un cartell de les notes i davant  hi havia una xica de diferent color i jo li vaig dir a ma mare que hi havia una negra i ella es pensava que ho deia per la xica de davant i ma mare estava diguent -me que aixó  no es deia , asta que li vaig dir que eren de les notes del cartell Embarassed
ainhoasaez
ainhoasaez

Presentació al fòrum. Empty Presentació de Ainhoa

Dt Maig 15, 2018 10:41 am
Hola , hem dic Ainhoa, tinc 13 anys, vaig a 2n de la ESO i visc en Altea, el meu aniversari es el 10 de novembre. Razz
Vaig a contar-vos la meua anècdota de  quant jo era xicoteta, estava en la meua caseta de camp i vaig agarrar a un gat  que teníem i el vaig tirar a la meua piscina i el  pitjor es que es va morir ofegar. (jo no sabia el que feia, era xicoteta) Rolling Eyes
mireiajuan
mireiajuan

Presentació al fòrum. Empty PRESENTACIÓ DE MIREIA

Dt Maig 15, 2018 10:42 am
Hola sóc Mireia de 2ºESO E i tinc 13 anys.El meu aniversari es el 23 de juny Very Happy
M'agrada jugar al volei, també m'agrada quedar en els meus amics i estar en la meua família. I love you
Visc en Altea,pero m'agradaria viure en una ciutat gran.Altra cosa que m'agrada fer es escoltar música en la meua habitació.
Una de les coses que m'encanta són els gelats. tongue El meu color preferit és el blau (aqua) No
mariiaaantón

Dt Maig 15, 2018 10:43 am
Hola,el meu nom és Maria però m'agrada que em criden Marianton, la veritat esque tinc la risa molt contagiosa .Sóc alumna de 2º de la ESO C,tinc 13 anys i soc la mes petita de la meua classe.
Les meues aficions son quedar amb les meues amigues.Un moment molt divertit de la meua vida va ser quant amb el l'institut nos van anar de viatge a Madrid i quant estaven en una atracció d'aigua nos van dir que no banyava res i nosaltres tan convençudes van confiar de la dona i mos van muntar,i quant van baixar estaven xopades i en eixe moment no teniem roba de recanvi i van estar muntant a totes les actraccions xopades fins l'hora de anar-nos que es va se;) Cool car
fernandoanton

Dt Maig 15, 2018 10:43 am
Hola . El meu nom es Fernando , però tots els meus companys  hem solen cridar  Fer o Fernan , vaig a 2º ESO D i tinc 15 anys .  Una de les meues aficions preferida es jugar al futbol , una altra es eixir amb els meus amics de festa o a donar una volta o fer alguna cosa Very Happy  . Una altra també es veure algina serie a Netflix Sleep   .
La veritat que faig mes coses com a aficions perquè no pare , però les que mes faig son les primeres .
Vaig nàixer al hospital de la Vila Joiosa , el dia 5 de març de 2003 . Els meus pares son espanyols però vivien ací , fins que van vindre a treballar i es quedaren .
fernandoanton

Dt Maig 15, 2018 10:44 am
Hola . El meu nom es Fernando , però tots els meus companys  hem solen cridar  Fer o Fernan , vaig a 2º ESO D i tinc 15 anys .  Una de les meues aficions preferida es jugar al futbol , una altra es eixir amb els meus amics de festa o a donar una volta o fer alguna cosa Very Happy  . Una altra també es veure algina serie a Netflix Sleep   .
La veritat que faig mes coses com a aficions perquè no pare , però les que mes faig son les primeres .
Vaig nàixer al hospital de la Vila Joiosa , el dia 5 de març de 2003 . Els meus pares son espanyols però vivien ací , fins que van vindre a treballar i es quedaren .
juanjogranadosmedina
juanjogranadosmedina

Presentació al fòrum. Empty YO Y MI ANÉCDOTA

Dt Maig 15, 2018 10:44 am
! HOLA ! cheers Me llamo Juan José , mi cumpleaños es el uno de enero y mis aficiones son : jugar a basquet Basketball , quedar con mi mejor amigo para jugar al fornite , y quedar con mis amigos en general bounce .

Hace tres años, hice un viaje a La Solana el pueblo de donde viene toda mi familia , al llegar paramos en un bar a comer y pedimos patats bravas Razz tongue y mi primo nada mas pusieron las patatas mi primo Jose fue a comer y se quemo tanto que se puso a llorar y le escocía tanto la lengua que alfinal no pudo comer nada mas hasta la hora de la cena. No Very Happy Very Happy
lauralidóngrau

Dt Maig 15, 2018 10:45 am
Hola.el meu nom es Laura Lidón grau i soc alumna de 2 ESO - D i tengo 15 años . Mi cumpleaños es el 14 de abril

en 2016 vaig anar de viatge a Zaragoza de vacances i meu vaig passar molt be allí amb la meua tia
raulmarquez
raulmarquez

Presentació al fòrum. Empty Un viatge que he fet

Dt Maig 15, 2018 10:46 am
bon dia soc Raul Márquez Roig alumne de 2 eso c del ies bellaguarda i huy vaig a parlar del meu viatge a new york city :

en aquestes pasques vaig viajar a new york 4 dies vaig anar desde laeroport d'alacant fins a madrid i desde alli vaig agarrar un avio de unes 7 hores . inclus tenia una televisio per pasager.
una vegada alli no antenia cuasi res per que estaba en angles uan vegada vaig visitar la estatua de la libertat que hi havia una cua de unes 4 hores al llarg dels dies vaig visitar els carrers ui els museus . el dia 3 vaig visitar les tendes de roba perque era molt mes barat . ne la tornada de madrid a alacant e4l avio cuasi se estrella i va tindre que tornar a despegar per a aterritzar
zurimico

Dt Maig 15, 2018 10:46 am
Hola, mi nombre es Zuriñe pero me gusta que me llamen Zuri:sleep: .
Soy alumna de 2 de la ESO C del IES Bellaguarda.
Una anecdota de mi vida , un dia de verano que fui a la playa con una amiga y salí del agua , me dolia mucho el labio y por una zona de la barriga , miré y tenia una picadura , me picó una medusa!!
después de eso fuí a merendar y comí mucha comida , me fuí a bañar otravez y me dió un corte de dijestión que me dejó mareada y acabe dormida... Me gusta estar con el móvil , escuchar música , mirar redes sociales y salir con mis amig@s.
Nací en la vila y vivo en Altea desde que era pequeña , anque mis padres no son de aquí . Un viaje que eh hecho a Sheffield ( Inglaterra, Reino Unido) con mi familia ya que mi padre es inglés. flower
paulamartinez
paulamartinez

Dt Maig 15, 2018 10:48 am
Chic@ons, bon dia a tot lo mon, hem dic Paula martinez, soc alumna del IES Bellaguarda, de 2 ESO D .

• Una de les meues anecdotes preferides, es cuant en la habitació de Madrid ens vam ixir totes i ningú tenia la clau i ens va tocar a les 12 de la nit demanar una clau Laughing
estebanfuentes
estebanfuentes

Dt Maig 15, 2018 10:53 am
!!Buenos dias !! me llamo Esteban Fuentes, mis aficciones són : ver netflix, jugar a la playstation 4 y dibujar.
Estudio en IES BELLAGUARDA 2D ESO
Tengo un canal de YOUTUBE:

Very Happy Very Happy
miquelmartí
miquelmartí

Dv Maig 18, 2018 12:23 pm
Bon dia a tots, em dic Miquel Martí tinc 14 anys i el meu aniversari es el 4 de febrer.
Les meues aficions son: jugar a basquet, llegir, quedar en la bici en els amics i mirar el futbol

RaulHervas
RaulHervas

Dv Maig 18, 2018 12:31 pm
Hola
Bons dia sóc Raúl Hervás García sóc de la classe 2 ESO C de l'ies bellaguarda.
Una anècdota de la meua vida divertida va ser quan el meu company Jaume Climent
va dir dani i el company daniel s'estampe contra la porta. What a Face Very Happy
Contenido patrocinado

Tornar a dalt
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum